Tippek a dohányzás örökre való abbahagyására


Az első nap cigaretta nélkül nehéz, de ha van terved, akkor könnyebb lesz!

tippek a dohányzás örökre való abbahagyására amelyek jobb dohányzótabletták

Ne bízz abban, hogy az akaraterőd önmagában elég ahhoz, hogy le tudd tenni a cigit! Készülj fel, így magabiztos lehetsz afelől, hogy képes vagy leszokni!

xilomare kid anti vágyakozás

Mondd el Mondd el a barátaidnak és a családodnak, hogy mikor van a leszokásod első napja! Kérd a támogatásukat az első néhány napban és hétben. Segíthetnek átvészelni a kemény időszakot, ám ehhez mondd el nekik, hogy pontosan hogyan támogathatnak.

dohányzásellenes gyógyszerek tizenévesek számára

Legyél pontos; nem tudnak a gondolataidban olvasni! Kérj támogatást Legyen megfelelő támogató bázisod - akár te magad állítod össze a leszokási  tervedet, akár keresel egy leszokó programot, ami segít, fontos, hogy legyen egy támogató bázisod, akik segítenek kitartani, motivált maradni! A leszokó terv olyan stratégiákat tartalmaz, amelyek segítenek fókuszálni, magabiztosnak és motiváltnak lenni abban, hogy leszokj.

Kezdőlap » Dohányzás hatásai Dohányzás hatásai Magyarországon 18 percenként meghal egy ember a dohányzás következtében.

Oldalunkon számos cikket olvashatsz tippek a dohányzás örökre való abbahagyására, melyek tippekkel látnak el, illetve segítenek többet megtudni arról, milyen módszerekkel érdemes próbálkoznod! Ha valamelyik nikotin helyettesítő terápia a terved része, akkor ne felejtsd el azt még reggel használni.

tippek a dohányzás örökre való abbahagyására

Ne feledd, hogy nincs mindenki számára egyformán biztos módja a leszokásnak - legyél őszinte magadhoz azzal kapcsolatban, neked  mire van szükséged. Csak ne ünnepelj a végén cigivel!

hogyan lehet leszokni a dohányzásról és élni

Foglald el magad Foglald el magad! Ez egyszerűen hangzik, de a legjobb módja annak, hogy átvészeld az első hogyan leszoktam a picabu dohányzásról, tényleg az, ha lefoglalod magad.

tippek a dohányzás örökre való abbahagyására dohányzás mágnesei vásárolnak spb

Próbáld ki az alábbiak közül valamelyik tevékenységet: Mozdulj ki otthonról, menj el valahova ahol nem gyújthatsz rá! Menj el az egyik kedvenc dohánymentes éttermedbe Menj moziba Rágózz vagy egyél kemény cukrot Foglald le a kezed tollal, vagy fogpiszkálóval Relaxálj mély légzéssel Tervezz egy játékestet nemdohányzó barátokkal Változtass a napi rutinodon.