Mit tegyek, ha abbahagytam a dohányzást?, Rossz hírt kaptak a dohányosok: újabb szigorítások jöhetnek


Alultápláltságot jelent.

hogyan kell leszokni a dohányzást?

Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

mit tegyek, ha abbahagytam a dohányzást?

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

Nagyon jó döntés volt abbahagyni a cigizést, ezt mindenképpen elismerésre méltó, hiszen nem volt könnyű dolgod.

Ők azok, akiket később pozitív példaként említ a baráti társaság nemdohányzó fele, a még mindig füstölők pedig irigykedve figyelik. Nem véletlen, hiszen keveseknek megy varázsütésre a leszokás. Ha te is azok közé tartozol, akik nem képesek hirtelen felszámolni a múltat, bátran nyugtathatod magad az alábbi érvekkel, melyek a hirtelen leszokás ellen szólnak.

Azt mondtam, leszoktam a dohányzásról

Természetesen csak akkor használd ezeket kapaszkodónak, ha mindeközben szép lassan mit tegyek a cigarettaadagodat. Teszteld magad!

  • Mózes Zsófi Hogyan ne reklámozz gyerekkel?
  • Ezt teszik a cigiző szülők gyermekükkel Az elsőt általában nem tartjuk nyilván: megtörtént és kész, nem nagy ügy.
  • Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz
  • Ez történik a testedben, ha leteszed a cigit - Dívány
  • Andrej Malakhov, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Ha szeretnéd tudni, mennyire függsz a nikotintól, töltsd ki pár perces tesztünket! Ne légy depressziós! Ha már megpróbáltad egyszer letenni a cigit, talán te is szembesültél vele, hogy feszült, esetleg kimondottan depresszív lelkiállapotba kerültél.

Nem véletlen, hiszen az első néhány cigaretta nélküli nap során számos pszichológiai és mit tegyek változás megy végbe szervezetedben. Az ingerültség mellett gyakori elvonási tünet a depresszió is. Stephen R.

mit tegyek, ha abbahagytam a dohányzást?

Ha tehát hajlamos vagy a levertségre, a krónikus szomorúságra, inkább szavazz a fokozatos leszokásra!