Leszokni a dohányzásról és maradni fitt


Tweet A cigarettáról leszokni nem egyszerű — mégis meg kell próbálni, ezért a dohányosok többsége biztos módszereket keres, amellyel minél könnyebben megszabadulhat káros szokásától Minden ember más, ezért aligha lehetne azt mondani, hogy mindenkinél beválik egy adott módszer, ha le akar szokni a dohányzásról.

A leszokás nem könnyű, de nem lehetetlen. A legegyszerűbb talán, ha előszöris átgondoljuk, miért éri meg a leszokás és mi a személyes motivációnk a cigi letételére.

Látogatottság indikátor

Lássuk pontokba szedve a legjobb ötleteket a dohányzásról leszokáshoz: Tehát, miért akarunk leszokni? Erős és személyes indoknak kell lennie. Például mert meg akarjuk védeni családtagjainkat a passzív dohányzás ártalmaitól. Mert a tüdőrák gondolata megrémiszt bennünket. Mert hosszú ideig fittek és fiatalosak szeretnénk maradni.

Válasszunk egy nyomós okot! Az elhatározás megvan, mégis, sok dohányos képtelen egyik napról a másikra letenni a cigit. A dohányosok 95 százaléka, aki terápia vagy valamilyen készítmény nélkül próbálja abbahagyni a dohányzást, visszaesik.

a dohányzás gyors lemondásának népi módjai leszokni a dohányzásról 60 év után

Ennek oka az, hogy a nikotin függést okoz. Az agy hozzászokik a használatához és sóvárog utána. Hiányában érkeznek a megvonási tünetek.

Használjunk nikotin-helyettesítő terápiát A nikotin elvonása leszokni a dohányzásról és maradni fitt, depresszióssá, nyugtalanná, ingerlékennyé teheti a dohányost. Ezekkel az érzésekkel segít megküzdeni a nikotinpótló terápia — például nikotinos rágógumi, nikotin tapasz. Duplájára emeli a sikeres leszokás esélyét, ahogyan egy intenzív viselkedésterápia is segíthet. Ám ezen szerek használata, ha még nem tettük le a cigit, egyáltalán nem ajánlott!

Gyógyszeres segítséget is kérhetünk a nikotinelvonás tüneteinek enyhítésére.

5kritikus hiba, amit ne kövess el, ha le akarsz szokni a dohányzásról

Léteznek ugyanis tabletták, melyek könnyíthetnek rajtunk, és azt is elérik, hogy a dohányzás kevésbé legyen vágyott dolog a számunkra. Más gyógyszerek egyéb tüneteken segítenek, így leszokni a dohányzásról és maradni fitt depresszión, vagy a koncentrációs problémákon.

A dohányzásról leszokás ne történjen egyedül Közöljük családtagjainkkal, barátainkkal, munkatársainkkal a szándékunkat, így átadva magunkat annak, hogy ők is bármikor ránk szólhassanak, ha rá akarnánk gyújtani. Támogatókra lelhetünk bennük és olyan személyekre, akiknek beszélhetünk arról, milyen nehéz a leszokás. Kezeljük a stresszt Sok dohányos a stresszkezelésre használja a cigit.

Segíti a relaxálásban.

13 ötlet, hogy leszokjunk a dohányzásról!

Ennek azonban más módjai is vannak, sőt, sokkal kellemesebbek is — így a rendszeres masszázs, a relaxáló zenék, a jóga vagy a tai chi gyakorlása. Ahogy csak lehet, kerüljük ezen felül a stresszes helyzeteket, különösen az elhatározást miszerint leszokunk követő első hetekben.

dohányzási függőség gyógynövények kezelése mágnes a dohányzás ellen

Kerüljük az alkoholt és mindent, ami rágyújtásra késztet: bizonyos tevékenységek és italok szinte összekapcsolódnak a dohányzással. A dohányosoknak nem kell bemutatni: amint kávéhoz nyúlnak vagy alkoholos italhoz, késztetést éreznek a cigire is.

leszokni a dohányzásról és maradni fitt

Ha általában evés után dohányoztunk, foglaljuk el magunkat mással, rágózzunk vagy mossunk fogat! Takarítsuk ki a lakást Miután elszívtuk az utolsó cigarettánkat, tüntessünk el mindent, ami rá emlékeztet, valamint mossuk ki ruháinkat, tisztítsunk meg mindent, hogy ne maradjon nyoma a dohányzásnak, a dohányfüst szagának.

lehet-e letenni a dohányzást a fogyás érdekében

Használjunk légfrissítőket, füstölőket, teljen meg otthonunk illata kellemes illatokkal. Nem kell semmit éreznünk és látnunk, aminek köze van a cigihez.

Patika Blog

Gyakori a visszaesés, de nem szabad feladni: kezdjük újra és újra! Számos dohányosnak sokadjára sikerül a leszokás.

dohányzási kódolás Achinskban gyorsan leszokni a dohányzásról, mint például

Vizsgáljuk meg az érzelmeket és a körülményeket, melyek a visszaeséshez vezettek. Kezdjük újra a próbálkozást következő hónapban.

Erősítsük meg magunkat és elszántságunkat! A testmozgás nagyon jót tesz: nemcsak élénkít, frissít és formába hoz, de enyhíti a nikotin megvonásának tüneteit is.

Azok, akik késő éjjel túleszik magukat, így próbálnak hiábavalóan energiával feltöltődni, amikor fáradtak. Váltott műszakban dolgozók, késő éjszakáig fenn maradók, vagy munkamániások különösen hajlamosak fáradtság miatt túl sokat enni.

Amikor rá akarunk gyújtani, húzzunk inkább futócipőt!