Leszokni a dohányzásról, mi lesz ennek előnye


Leszokási tippek 1.

  1. Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak
  2. Dohányzás – Wikipédia
  3. Fórum hagyja abba a dohányzást örökre
  4. Mit együnk leszokás közben? - HáziPatika

Első lépésben mindenkinek meg kell találnia a saját motivációját. Ezt senki más nem tudja megfogalmazni helyettetek, ez a ti döntésetek. Erre a kérdésre mi lesz ennek előnye a leszokási tippeknél visszatérünk, ugyanis érdemes felkészülni már a leszokás folyamata előtt is. És hogy hogyan? Ehhez próbálunk most némi segítséget nyújtani nektek.

Mit együnk leszokás közben?

Fontos, hogy nem mindegyik tippet tudja mindenki alkalmazni. Meg kell találnotok a saját magatoknak legmegfelelőbbeket és azokat alkalmazni. Azonban az elmondható, hogy minél több ilyen kisebb-nagyobb trükköt alkalmaztok, annál nagyobb valószínűséggel lesz eredményes a leszokás.

Ha van dohányzó közeli barátotok vagy családtagotok, akik szintén szívesen letennék már a cigit, akkor érdemes együtt megpróbálni, mert úgy még sikeresebben elérhető a füstmentes élet.

Akarsz 14 évvel tovább élni?

Életünk során nap mint nap hozunk fontos döntéseket, azonban kellő ráfordított munka nélkül mi lesz ennek előnye az elhatározások csak lógnak a levegőben, és nem érhetnek valódi meggyőződéssé. Saját magunknak tenni kell azért, hogy elhiggyük, nem kényszerből tesszük amit teszünk, hanem mert ténylegesen a javunkra válik.

Módszeresen olvassunk utána a dohányzás egészségügyi hatásainak, és annak, hogyan javítja az egészségünket a leszokás. Erre számos internetes oldal áll rendelkezésünkre. Számoljuk ki hogy mire és mennyit lehet spórolni.

Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban

Foglalkozzunk ezekkel minél többet, szánjunk rá időt, mert idő kell leszokni a dohányzásról, hogy a döntésből meggyőződés váljon. Ez rajtunk múlik.

leszokni a dohányzásról és sokat hízott hogy úgy döntöttem, hogy leszokom a dohányzást

Gondoljuk át, arányaiban mit nyerünk a leszokással napi, heti, havi szinten. Változtassuk meg saját hozzáállásunkat a dohányzáshoz: a leszokás ITT kezdődik! A leszokáshoz nem elég csak az elgondolás és az akarat. Kulcsfontosságú, hogy a motivációdat a leszokás teljes ideje alatt meg tudd őrizni.

dohányzó tabletták, ami jobb érezte magát, mint hogy leszokjon a dohányzásról

Sokat segíthet ebben egy motivációs lista, amit mindig magadnál tarthatsz. Ebben írd le azokat a dolgokat, amiért eltökélted a leszokást, így ha megkívánod a cigit, akkor csak ránézel a listádra, és újból lendületet kapsz.

Leszokási tippek - CigiSzünet

Íme, hogyan is néz leszokni a dohányzásról egy ilyen lista: leszokni a dohányzásról. Az egészségem egyre többet köhögök, egyre csúnyábban 2. Pénz a félretett pénzből el tudok menni a kiszemelt fesztiválra 3. Zavarja leszokni a dohányzásról barátnőmet nagyon szeretem őt, és nem szeretném, ha a cigi lenne az akadály kettőnk között Neked mik a legfontosabb okok, amiért letennéd a cigit? Ha van már néhány rangsorold, hogy melyik a legfontosabb. Leszokni a dohányzásról nem könnyű, nagy motiváció és kitartás nélkülözhetetlen hozzá.

A 3. nap dohányzás nélkül!

Készülj fel a leszokásra! Gondold át alaposan, próbáld meg nem halogatni.

Tartalomjegyzék

Tökéletes időszak nincs, de vannak jobb és rosszabb időszakok. Nem túl optimális ha például most váltottál munkahelyet, ha valamilyen negatív esemény ért, ha stresszes időszak elé nézel ilyenkor inkább egy kicsit várj, amíg rendeződnek a dolgok körülötted és mi lesz ennek előnye próbálj meg kitűzni egy időpontot! Várd ki ebben a hónapban a leszokási tippeket! A leszokás rengeteg önismereti munkával jár, amit nem spórolhatunk meg, ha végérvényesen le szeretnénk tenni a cigit.

Nézzünk szembe saját magunkkal, mert senki sem fog leszokni helyettünk! Számos kérdés merül fel például a múlttal kapcsolatban: Volt-e már leszokási kísérletem a múltban és miért leszokni a dohányzásról sikerült?

Dohány – gyógynövény, vagy méreg?

Mit csinálhatnék máshogy? Befolyásolta ez az önértékelésemet és a kitartásomat?

leszokni a dohányzásról, mi lesz ennek előnye

Ha leteszem a cigit, elégedettebb leszek, büszke leszek rá? A sikeres leszokás egyik kulcsa az önismereti munka A régóta dohányzóknak gyakran fel sem tűnik, hogy amikor már a sokadik cigi után nyúlnak, az sokkal inkább ösztönös, mintsem tudatos cselekvés.

Honnan ered a dohányzás?

Készítsünk naplót, és vegyük sorra azokat az élethelyzeteket, amikor rágyújtunk! Mi lesz ennek előnye a társaságában? Pontosan mit érzek ilyenkor? Érdemes átgondolni és leírni, hogyan kerülhetném el ezeket a helyzeteket a hétköznapokban, és mivel pótolhatnám az odavezető utat a napi rutin során.

leszokni a dohányzásról, mi lesz ennek előnye abbahagyom a dohányzást, ha leszoklek

Minden alkalmat a dohányzásra valami más tevékenységgel helyettesítsünk, így lépésről-lépésre igazodhatunk hozzá. Íme, hogyan is nézne ki egy ilyen napló: Első cigi a reggeli kávé mellé, általában egyedül; az érzés ilyenkor: "ébresztő, indul a nap" helyettesítés: dupla kávé, narancslé vagy újságolvasás, tévénézés.

  • Hogyan kell élni és leszokni a dohányzásról
  • Leszokni az elektronikus cigarettát
  • remenysegiskola.hu - Nem dohányzó életmód előnyei
  • Leszokni a dohányzásról 8 hónappal ezelőtt

A következő négy cigi a tanórák között, a szünetekben, a baráti társasággal; az érzés ilyenkor: "egy kis szünet, egy mi lesz ennek előnye nyugi" terv: megkérni a baráti társaságot, hogy figyeljenek oda, szóljanak, ne engedjék, hogy rágyújtsak A leszokás egy nehéz feladat, amihez csak a megfelelő terv alapján tudunk hozzálátni.

Mindenkinek vannak céljai az életben, amiket meg akar valósítani.

leszokni a dohányzásról, mi lesz ennek előnye akinek a matrónja segített abbahagyni a dohányzást