Leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok. Bagoly Egészségház Kecskemét


Sőt, jobb nélküle, mint vele - még akkor is, ha a dohányzás szerelmesei ezt másként gondolják Ideál - Reforméletmód magazin ;17 7    Celsus Kft. Sütő, Gy. A nikotin fondorlatos szörnyeteg.

Legyőzéséhez nagy akaraterőre van szükség. Az önismeret sokat segíthet! Aki tisztában van azzal, hogy milyen helyzetek késztetik a rágyújtásra, könynyebben átvészeli a megvonásos napokat.

Vége a dohányzásnak! - Leszokás egyszerűen

Gondolja végig: mikor szoktam rágyújtani? A stressz, az unalom, a bizonytalanság késztet-e rá? Telefonálás közben, vagy miután a főnökömmel beszélgettem?

  1. A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez
  2. Hosszú füstölt és leszokni
  3. Dohányzáremenysegiskola.hu fórum • Téma megtekintése - Leszokni, de hogyan?
  4. Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz
  5. Próbált -e már valaki leszokni a dohányzásról Allen Carr módszerrel?
  6. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Tea vagy kávé mellé? Netán ezzel jutalmazom magam? A legtöbb dohányos különösen akkor csábul el könnyen, ha stresszes, rossz testi-lelki állapotban van, vagy baráti összejövetelen vesz részt, s a többiek dohányoznak.

Szabó Józsefné Ancsa Gyula Úgy mentem el az előadásra, hogy egy próbát megér, de leszoktatni úgysem tudnak, hiszen én imádok dohányozni! Belevágtam, és tényleg sikerült! Az igazi büszkeség mégsem ez, hanem az, hogy a férjem, és a felnőtt gyerekem, valamint a barátaink is részt vettek a szemináriumon, és már ők is boldog nemdohányzó emberek!

Jegyezzen fel papírra minden olyan helyzetet, amikor cigaretta után nyúl, és folytassa ezt több napon keresztül! Így lehetősége lesz arra, hogy felismerje és semlegesítse a sajátos körülményeket. Ha ismeri az akadályokat, és mentálisan felkészül rájuk, akkor ezek alapján könnyen elkészítheti leszokástervét.

Szánja el magát! Kezdetben csak egyvalami fontos: a döntés, hogy végre le akar szokni a dohányzásról! Minél megingathatatlanabb, annál jobb eséllyel indul el a siker leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok. Számos oka lehet annak, ha valaki az abbahagyás mellett dönt: például leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok egészségéért aggódik, vagy attól fél, hogy a bőre megsínyli káros szenvedélyét, esetleg attól tart, hogy fizikai teljesítőképessége csökken.

Tehát hozza meg döntését, és cselekedjen! Ha az segít, kérdezzen meg másokat arról, hogyan sikerült megőrizniük állhatatosságukat.

Dr. Tamasi Őszintén - Dohányzás leszokás, de hogyan utána?

Vigasztalja magát másként! Aki dohányzik, minden egyes rágyújtásnál "jutalomban részesül": minden szippantásnál kap egy kis nikotint. A nikotin örömet okoz, megnyugtat, ellazít, felélénkít, biztonságérzetet ad, serkenti a szellemi teljesítményt. Ugyanakkor az egészség, a tiszta légzés, a szép bőr leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok nyújt, ha a nikotinélvezet elmarad, noha a kezdet sajnos mindig nehéz. Az első héten e kellemetlenségek enyhítésére ajánlatos valamilyen nikotinpótló készítményt használni.

Merjen cselekedni! Jelölje meg naptárában élete első nem-dohányos napját, és gondolja végig, hogyan birkózik majd meg a lehető legkönnyebben a következővel!

leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok

Fontolja meg, hogy mit fog tenni például akkor, ha stressz éri! Ha többnyire szabadidejében dohányzik, akkor leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok munkanapot válasszon az induláshoz! Leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok be a napirendjébe kikapcsolódási fázisokat, amikor valami kellemes dologgal foglalkozik! Szánjon időt a pihentető alvásra is! Szakítson a rituálékkal! Én magam is legalább százszor megtettem" - vallotta Mark Twain.

A rutin megnehezíti a leszokást, időként a cigaretta utáni vágy "magától értetődik", és a dohányos automatikusan gyújt rá. Például, ha korábban egy csésze kávé mellett mindig elszívott egy cigarettát, akkor először is a kávézás helyett szokjon áta teázásra, másodszor ne dohányozzon az asztalnál, illetve kerülje azokat a helyeket, ahol mások dohányoznak! Legyen kitartó! Aki fel akar hagyni a dohányzással, annak hosszú távon mindig kell találnia ehhez motivációt.

Könnyen leszokni?

A kezdeti lelkesedés hamar alábbhagy, ha nehézségek merülnek fel, motivációval azonban váltogatni lehetaz örömteliség és a kiábrándultság fázisait, így mindig lehetőség van az újrakezdésre.

A kitartás érdekében érdemes megfogadni az alábbi tanácsokat: Tartsa mindig szem előtt céljait! Mindennap szánjon egy kis időt arra, hogy jól érezze magát!

Emlékeztesse magát mindig arra, hogy miért akarja abbahagyni a dohányzást! Dicsérje meg magát gyakran, és idézze fel a múltból azokat az eseményeket, amikorsikeres volt!

leszokni a dohányzásról 115 éves korig

Olvasson sikerekről beszámoló, tanácsadó könyveket! Találjon ki valamilyen személyes mantrát! Egy szót vagy egy mondatot, amiből erőt meríthet. Például: "A tüdőmbe tiszta levegő áramlik", "Tele vagyok energiával", "Jól érzem magam a bőrömben". Mondogassa magában sokszor, ha el akarja terelni a figyelmét a dohányzásról!

Sütik használata

Fogadja el, hogy lehetnek kisebb visszaesések! Kudarcok előfordulhatnak akkor is, ha valaki elhatározta, hogy leszokik a dohányzásról. A visszaesések mérföldkövek a nemdohányzás felé vezető úton. Azért vannak, hogy az ember tanuljon belőlük, és olyan helyzetekben fordulnak elő, amikor nagyok a külső elvárások.

EXTRA AJÁNLÓ

Ilyenkor a szervezet visszaemlékszik arra, amikor még volt valami, ami nyugalmat, kikapcsolódást, biztonságot adott. Nem csoda, hogy nagy a kísértés Ne engedjen teret az önvádnak, hanem kérjen segítséget valakitől, aki közel áll Önhöz, és biztatni tudja!

a dohányzásról való leszokás hidegben dob tippek a füves dohányzásról való leszokáshoz

Előzze meg a súlygyarapodást! Készítsen megfelelő stratégiát, hogy elkerülje az elhízást! A legtöbb exdohányos testsúlya gyarapodásnak indul, általában kilót híznak.

További ajánlott fórumok:

Ez a súlynövekedés különösen a nők számára jelent problémát, s ezért kezdenek el sokszor ismét dohányozni. A hízás oka sokféle lehet: A nikotin fokozza a szervezet energiafelhasználását, ami a nikotin megvonása után csökken.

Az evés, akár a dohányzás megnyugtat és örömöt okoz. A dohányosok gyakran dohányzással helyettesítik az étkezést, mert a nikotin csökkenti az étvágyat. A leszokók éhesek, és sokszor édességgel csillapítják étvágyukat. TIPP: mérje fel, milyen típusú sporthoz lenne leginkább kedve, és mozogjon rendszeresen!

Ünnepelje meg teljesítményét! Kisebb-nagyobb sikerei után mindig jutalmazza meg magát!

1. Keressen indokokat!

A dohányzásról leszokni a dohányzásról egyszerűen százszor vagyok igazi teljesítmény. Már az első nap után is megérdemel némi kárpótlást: nézze meg kedvenc filmjét, menjen el moziba, vegyen kellemes fürdőt, vásároljon magának egy új ruhát Tegye boldoggá önmagát!

A nők esendőbbek A nőkre a kóros függőség nagyobb veszélyt jelent, mint a férfiakra, mivel a női test legtöbbször kisebb és könynyebb, ezért kevesebb méreganyagot visel el. Az anyagcserében mutatkozó különbségek odáig vezetnek, hogy már kevés alkohol is elég ahhoz, hogy egy nő mája vagy agya károsodjon. Ugyanez elmondható a dohányzás és a tüdőrák összefüggéséről is. Ezenkívül a női anyagcsere gyorsabban bontja le a nikotint, ezért a dohányzó nő sokkal hamarabb gyújt rá a következő szál cigarettára.

Keressen szövetségeseket! Környezetében bizonyára akad olyan exdohányos, aki önállóan szokott le. Konzultáljon vele! Beszélgessen olyan emberekkel is, akik már túljutottak ugyanazokon a nehézségeken, amelyektől Ön jelenleg még szenved!

Leszokás elhízás nélkül Az Elektromeridián Kobra módszerrel ma már mellékhatás és elhízás nélkül végérvényesen le lehet szokni a dohányzásról. Ajánlott irodalom: Allen Carr: Rövid úton leszokni a dohányzásról Dohányzásleszoktatás: Antismoke Centrum, www.

Megvolt már az utolsó slukk? Új lapot nyitsz? Gratula, a legfontosabb és legnehezebb részén már túl is vagy! Az alábbiakban arról olvashatsz tippeket, hogy hogyan vészeld át a következő pár nehéz hetet. Hidd el, egyre könnyebb lesz!