Hogyan leszokni a dohányzásról nincs akaratlan erő


Nincs receptem, még sosem próbáltam leszokni.

Előzmény Szerintem nem a dohányzásról való leszokás lenne az első lépés a párodnak. Ez csak egy tünete a sokkal mélyebb problémának,a bizonytalanságnak,a jövőtől való félelemnek,ami erősen összefügg az önbizalomhiánnyal is.

Hogy szoktunk le a cigiről?

Ez lenne a fő probléma,hiszen az e miatt keletkezett feszültségét vezeti le a dohányzással. Ha először szokna le a dohányzásról-furcsán hangzik-,de még jobban ártana magának,hiszen a cigivel nem tudná levezetni a feszültségét,és valahol máshol az sokkal brutálisabban utat törne magának.

Tehát szerintem először az alap problémát kéne kezelni,és csak amikor azzal rendben van,akkor rátérni a cigi dologra.

nasivin csecsemő kilép a tervből

Nézz körül a Sirály csomagok között,és sokat ajándékként is megkaphatsz. Az írod 53 éves vagy.

volt egy álmom, hogy leszoktam a dohányzásról dohányzó gyógyszer vásároljon tiszta légzést

Nem tudom mennyire hiszel az energetikai dolgokban,és hogyan állsz a csakrákkal? Ezt most neked mondom,pont ezt az életkort éled. Nem tudom hogyan állsz ezzel a területtel?

hogyan leszokni a dohányzásról nincs akaratlan erő hogyan lehet leszokni a dohányzás következményeit

Ha kb. Tehát kicsit összetett a dolog,de mindenképpen szerintem az alap okokkal kéne kezdenetek. És ha ez sikeres kimenetelű,lehet hogy a dohányzás magától fog okafogyottá válni.

hogyan leszokni a dohányzásról nincs akaratlan erő nikotinfüggőség népi gyógymódjainak kezelése

Ezt minden dohányosnak ajánlanám,hogy alap stressz tényezőt kezelje először,mert ha a dohányzásról szokik leazzal csak áthelyezi az alap probléma tünetét egy másik területre,ahol aztán többnyire súlyosabb következményei lesznek.

Hízik vagy 10 kilót,és sorban jönnek a szervi problémák is.

kövér lett, mint a dohányzásról való leszokás feladtam az akkordokat és a dalszövegeket

Persze az alap probléma marad,és így a tünet helyeződik át más területekre,majd jönnek az áttétek A lényeg a hosszú eszmefuttatásomból: Soha ne a tünetet nyomjuk el,hanem a kiváltó okot kezeljük!!! A dohányzás esetében is!

Harmadik fejezet: Tévhitek és hiedelmek Bármikor abbahagyom Hiedelmeink valóságosnak álcázzák önmagukat, így alakítva gondolkodásunkat, érzéseinket, cselekedeteinket. Hiedelmeinkkel korlátokat állítunk önnön szabadságunk útjába.