Dohányzásról való leszokás házilag


Még több termék Változtass a telefonálási szokásokon! A telefonálás szintén olyan szituáció, amikor a legtöbb dohányos könnyen rágyújt.

Így sikerülhet végleg a leszokás!

Ezt elkerülendő ne tarts cigarettát, öngyújtót vagy hamutartót a telefon közelében! Inkább legyen egy jegyzetfüzeted és egy tollad, amivel játszhatsz.

  • A dohányzás iránti vágyakozás
  • 6 pofonegyszerű trükk, amivel végleg leszokhatsz a cigiről - Egészség | Femina
  • Eszköz leszokni a dohányzásról a számítógép számára
  • Bőrrel leszokni a dohányzásról

További megszívlelendő tanács, hogy a telefont dohányzásról való leszokás házilag az általában használt dohányzásról való leszokás házilag vedd fel, így is tompíthatsz kicsit a megszokott rutinon.

Ha szükséges, használd a szabad kezed egy dokumentum vagy teásbögre tartására. Vess be trükköket étkezés után!

dohányzásról való leszokás házilag dohányzás hányástabletták

Ha meg akarsz szabadulni az étkezés utáni cigaretta kínzó kényszerétől, első lépésként nyilvánítsd otthon a konyhát nemdohányzó területté. Az étkezés után pedig örömteli jutalom gyanánt - cigi helyett - kóstolj meg egy új italt.

Ha étteremben vagy kávézóban vagy, győződj meg arról, hogy az asztal a nemdohányzó részben van, így könnyebb lesz ellenállni a kísértésnek, hogy rágyújts.

dohányzásról való leszokás házilag

Így kerüld a leszokást követő székrekedést! Változtass az alkoholfogyasztási szokásokon!

dohányzásról való leszokás házilag

Az alkohol és a cigaretta a legtöbb dohányos számára tökéletes párost alkot. Ha szeretnél leszokni a cigiről, egy időre érdemes lemondanod az alkoholról is.

dohányzásról való leszokás házilag ma abbahagytam a dohányzást, és éjszaka vándorolok

Ha ez az út nem szimpatikus, válaszd a bár nemdohányzó részét, és italfogyasztás közben egyél mogyorót, kártyázz a barátaiddal, vagy foglald le valamivel a kezed. Ha általában sört vagy bort fogyasztasz, ezekhez az italokhoz erősebben kötődik a dohányzás kényszere, mint máshoz.

307 000 Ft/év

Így tehát a leszokás ideje alatt érdemes kipróbálnod néhány koktélt. A napi utolsó szál helyett: figyelemelterelés A napi utolsó jutalomcigiről szintén nem egyszerű lemondani.

gyengeség, ha lehagyja a dohányzást

Itt már nem segít más, csak a figyelemelterelés. Írj egy listát a ház körül elvégzendő sürgős munkákról, játssz a gyerekekkel, kezdj el egy új hobbit - különösen olyat, amihez a kéz használata szükséges.

Határozz meg magadnak a feladatok elvégzésére egy időintervallumot, és nagy eséllyel átjutsz a dohányzás utáni sóvárgás kritikus időszakán.