Aludni leszoktam a dohányzásról. 10 ok amiért érdemes leszokni a dohányzásról


Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

aludni leszoktam a dohányzásról és már abbahagyta a dohányzást

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

aludni leszoktam a dohányzásról

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

aludni leszoktam a dohányzásról

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal aludni leszoktam a dohányzásról által felügyelt diétába kell kezdened! Arról talán kevesebb szó esik, de legalább ilyen fontos, hogy a dohányzás és az alvászavarok kialakulása között is szoros összefüggés mutatkozik, kialvatlansággal, fáradtsággal, a teljesítőképesség csökkenésével vagy éppen hangulatzavarral és depresszióval fokozva a fizikumra gyakorolt negatív hatásokat.

miért van harc a dohányzás ellen

Álmatlanság, felületes alvás, felébredések Ahogy azokat egy korábbi cikkében a Huffington Post is összegyűjtöttea dohányzás több szempont szerint is károsan befolyásolja az alvás minőségét, amellett például, hogy zavart okoz a belső biológiai órában, hozzájárul az alvási apnoé - ide kattintva olvashatsz róla bővebben - és a horkolás kialakulásához, a nikotin élénkítő hatása miatt pedig nehezítheti az elalvást, felületesebbé teszi azt, álmatlanságot okoz, és gyakoribb éjszakai ébredéseket eredményez.

Ha alvás előtt gyújtasz rá, még rosszabb Az elalvással egy as, a Floridai Egyetem által végzett kutatás szerint, melyre az eredeti cikk is hivatkozik, főként azoknak a dohányosoknak adódtak nehézségeik - legalábbis nekik aludni leszoktam a dohányzásról - akik elalvás előtt kevesebb, mint két órával szívták el az utolsó cigarettájukat.

aludni leszoktam a dohányzásról hogyan érzi magát a dohányos?