A test folyamatai a dohányzásról való leszokáskor, Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban


Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit Függőség, fáradtság, fejfájás, köhögés, nehéz légzés Annak, aki aktív dohányos, elképzelni is nehéz lehet, mi történne azután, hogy elszívta élete utolsó szál cigarettáját.

a test folyamatai a dohányzásról való leszokáskor

Sokan már a nikotinhiány első gondolatától is visszariadnának attól, hogy megpróbáljanak leszokni. Pedig ezen felül is elképesztő változások mennek végbe a szervezetben, ha leszokunk a cigiről.

Miért olyan nehéz leszokni a dohányzásról?

Ráadásul ezek mind a javunkra válnak. A dohányzástól való függés mértéke nagyon sok mindentől függ. Beleszól ebbe a környezet, az életmód, a személyiség és az is, hogy valaki mennyi cigit szív el egyetlen nap alatt. Éppen ezért vannak, akik viszonylag könnyen, míg mások sokkal nehezebben tudnak megválni a cigarettától és talán soha nem is sikerül nekik igazán.

küzdelem a dohányzás ellen japánban amely hatékonyan segíti a leszokást

Pedig rengeteg pozitív élettani hatása van annak, ha az ember leteszi a cigit. Szervezetünk ugyanis bámulatos teljesítményre képes, ha az öngyógyításról van szó.

a test folyamatai a dohányzásról való leszokáskor

Ezek tudatában pedig még talán az is elviselhetőbb, amikor jelentkeznek a nikotinmegvonás első tünetei, melyek a dohányzás rituáléjának elvesztésével párosulnak. Egyik sem kellemes. Éppen ezért most megmutatjuk, milyen folyamatok játszódnak le a szervezetünkben a cigaretta teljes elhagyását követő időszakban.

a test folyamatai a dohányzásról való leszokáskor megegyezünk együtt a dohányzásról való leszokás dalában

Az első 24 óra A a test folyamatai a dohányzásról való leszokáskor található nikotin mennyisége jelentősen csökken, a szén-monoxid szint pedig visszaesik normális mértékűre. Előbbi a test folyamatai a dohányzásról való leszokáskor okozhat gyakori, percig tartó erős késztetést a dohányzásra, de ezt még viszonylag könnyű elűzni. Utóbbit pedig nagyon megköszöni a szervezet, leginkább a szív, mert könnyebben juttathatja el az oxigént a test egyes részeibe.

Így egy nap alatt máris csökken a dohányzás okozta szívroham kockázata.

A dohányzás veszélyei

Ennek hatására az elvonási tünetek egyre erősebbek lesznek. Fejfájás, fáradtság, levertség léphet fel.

Hogy szoktunk le a cigiről?

Közben a testünk elkezdi regeneráló és tisztító folyamatait. Az első 3 hónap Javul a vérkeringés, egyre többet bír a tüdő, így a szervezet is.

Tévhitek a dohányzásról való leszokással kapcsolatban

Sokkal aktívabbak lehetünk már ennyi idő eltelte után és tovább csökken a szívroham kockázata is. Ráadásul 3 hónap elteltével túl van az ember az elvonási szakasz legnehezebb időszakán is. Az energiaszint pedig szárnyal. Ugye, mennyivel jobb lehet cigaretta nélkül? Érdemes belevágni!