A dohányzásról való leszokás miatt lefogytam, 2. Ünnepelje meg a leszokást!


Szívni, vagy nem szívni…

A leszokás valóban nem megy könnyen, hiszen a nikotin meglehetősen addiktív, súlyos függőséget okozó szer. Megfelelő módszerekkel azonban te is felszámolhatod a nikotin utáni vágyaidat.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

Először is, minden elismerésünk a tiéd. Már azzal, hogy elkezded olvasni ezt a cikket, óriási lépést tettél a leszokás érdekében.

A dohányzásról való leszokás miatt lefogytam

Sokakat ugyanis azért nem foglalkoztat a leszokás kérdése, mert túl nagy kihívásnak érzik a feladatot. A kialakult nikotinfüggőség miatt azonban később nagyon nehezen tudnak megválni rossz szokásuktól.

A dohányzásról való leszokás miatt lefogytam

A nikotin egyszerre stimuláns és nyugtató hatású. Mivel növeli a pulzusszámot, az emberek éberebbnek érzik tőle magukat.

Hiánya lehangoltságot és fáradtságérzetet okoz — az elvonási tünetek miatt fokozódik a sóvárgás egy  újabb szál cigi után. Egyes kutatók szerint a nikotin éppolyan veszélyes függőséget alakít ki, mint a kokain vagy a heroin.

  • Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.
  • Cigi: így nem hízunk el leszokás után! - HáziPatika
  • A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.

Tippek a leszokáshoz Ne add fel az elhatározásodat! Másoknak már sikerült, miért ne sikerülhetne neked is? Az alábbi tippekkel szeretnénk segíteni elhatározásod megvalósítását.

A dohányzásról való leszokás és a súlygyarapodás megelőzése

Vesd papírra az elhatározásodat! Sokaknak segít, ha írásba foglalják a kívánt változásokat. Írd össze az indokaidat: például pénzt tudsz spórolni, több energiád lesz a sportolásra stb.

Ezt teszik a cigiző szülők gyermekükkel Az elsőt általában nem tartjuk nyilván: megtörtént és kész, nem nagy ügy. Magát a folyamatot sem, ahogyan függővé válunk.

A listádat bővítsd minél több érvvel. Kérj támogatást!

Fitt-mix: Leszokás a dohányzásról (2019.01.21.)

A szüleidtől — ha egyáltalán tudnak rossz szokásodról - vagy a barátaidtól — ha egyáltalán érdekli őket a leszokás — biztosan kaphatsz kellő támogatást. Ha nem, keress fel ezzel foglalkozó szakembert vagy csatlakozz segítő csoporthoz.

  1. Hogyan szokhatsz le a dohányzásról?
  2. Tanácsok az otthon a dohányzásról való leszokáshoz
  3. Rengetegen dohányoznak azért, hogy leszaladjon az utolsó pár kiló — jó, ha nem is elsősorban ezért teszik, azért a pro-érveket erőteljesen vezeti a cigi éhségcsillapító hatása.
  4. Fogyás és nikotinelvonás egyszerre?
  5. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Mielőbbi dátumot tűzz ki a leszokás kezdő napjául! Legyen ez a nap vízválasztó az életedben! Jelöld be pirossal a naptáradban!

abbahagytam a köpet dohányzását

Dobd ki A dohányzásról való leszokás miatt lefogytam összes cigidet! Képtelenség leszokni, ha mindig van kéznél egy-két csábító szál.

A tudományos adatok szerint a férfiak átlagosan 2,8 kg-ot a nők átlagban 3,8 kg-ot hízik. Sokak számára ez visszatartó lehet annak ellenére is, hogy a dohányzásról való leszokás előnyei nagymértékben ellensúlyozzák a súlynövekedéssel együtt járó enyhe egészségi rizikó növekedését. A súlynövekedést megelőzheti vagy mérsékelheti.

Szabadulj meg a hamutartóktól, a gyújtóktól. Mosd ki a ruháidat! A cigiszag beeszi magát a ruhákba, szabadítsd meg a kellemetlen füstszagtól minden ruhadarabodat.

szeretnék leszokni a dohányzásról, de nem tudom

Gondold végig a cigarettázásra ösztönző helyzeteket! Mikor szoktál rágyújtani?

Fogyás és nikotinelvonás egyszerre?

Ebéd után, kávézás, esetleg vezetés közben? Mikor nyúlsz automatikusan cigi után? Ha tudod, melyek a csábító helyzetek, igyekezz kerülni A dohányzásról való leszokás miatt lefogytam.

A dohányzásról való leszokás miatt lefogytam

Evés után csinálj valami mást, ülj az étkezde nemdohányzó részlegébe, vegyél könyvet a kezedbe, rágcsálj rágógumit, szopogass cukorkát stb.

Légy türelmes!